Naujienos

Užkoduota žinutė lauko reklamoje uždavė mįslę.

Devbridge groupIMG 0180

     Intriguojanti, žadinanti smalsumą, pasiekianti tikslinę auditoriją – štai kokia gali būti lauko reklama!

    Tarptautinės programuotojų dienos proga šios profesijos atstovai sulaukė originalaus sveikinimo: lauko reklamos stenduose iškabinti plakatai su kodais, kuriuos perpratę programuotojai ras jiems skirtą programavimo paslaugų įmonės „Devbridge Group" vaizdo klipą.
   „Tarptautinės Programuotojų dienos proga, įgyvendinome išskirtinę sveikinimo kampaniją: kartu su Vilniaus miestu „prabilome“ užkoduotomis žinutėmis, kurios skirtos tik šalies IT specialistams (jų Lietuvoje - ~ 31 500). Juos užkodavome taip, kad paprasti praeiviai jų nesuprastų, o IT specialistai atpažintų jiems žinomą base 64 kodą. Išsikodavę žinutę, programuotojai randa video pasveikinimą. Pagrindinė žinutė jame – Lietuva yra ne tik krepšinio, bet ir IT šalis“, - pasakoja „Devbridge Group“ komunikacijos specialistė Alisa Mažeikienė.
   Šį išradingą sveikinimą galėjote pastebėti ant K17 stendo (Šv. Gertūdos g. 3), kuris pasirinktas neatsitiktinai – šis stendas pačiame Kauno centre, o jo matomumas didžiulis. Tokia reklama sukelia sumišimą, atkreipia dėmesį, todėl reklama veikia! Intriguojanti, šokiruojanti, nesuprantama žinutė padidina reklamos pastebimumą.  Pagirtina, kad įmonė „Devbridge Group" pasirinko netradicinį sveikinimo būdą, kuriuo suintrigavo lietuvius, o IT specialistams pateikė įšūkį. Reklaminiame plakate nebūtina ir nepatartina visos informacijos pateikti tiesiogiai, įdomus „kabliukas“ skatina žiūrovą giliau pasidomėti pačia įmonė, tokiu būdu reklama veikia stipriau. Reklamuokitės intriguojančiai!

 Užkoduoto sveikinimo plakatas:

 

Šaltinis: https://www.delfi.lt/m360/reklama/lauko-reklamos-stenduose-tik-programuotojams-suprantama-zinute.d?id=75757611