Lauko reklama


Lauko reklama yra tradicinė reklamos rūšis, o tradicijos byloja patikimumą ir užtikrintumą. Lauko reklaminius stendus renkasi daugelis smulkaus bei didžiojo verslo atstovų. Tai puikus būdas pasiekti savo klientus. Lauko reklama didina prekinio ženklo žinomumą,   padeda patraukti potencialių vartotojų dėmesį ir išsiskirti iš konkurentų, reklama lemia ne tik bendrovių pardavimus, bet ir įmonės vertę. Lauko reklama puikiai papildo ir sustiprina kituose reklamos kanaluose matytą reklamą. Reklaminiai stendai, kaip jokia kita reklamos forma, veikia tyliai, neįkyriai, bet skelbia žinią aktyviai ir nepertraukiamai. Ši reklamos rūšis pageidaujamą žinutę klientams siunčia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Nenuostabu, kad net 64 proc. vartotojų prisipažįsta, kad pirkti paskatino būtent lauko reklama.

Lauko reklama – investicija į įmonės/prekinio ženklo žinomumą ir pardavimų didinimą. Jei lauko reklamą pastebite Jūs – ją pastebės ir Jūsų klientai!

Kodėl verta rinktis lauko reklamą?

Pateikiame naujausią NIELSEN lauko reklamos tyrimą. Nielsen Corporation - pasaulinė rinkodaros tyrimų įmonė įsteigta 1923m., veikia daugiau nei 100 šalių. Įkurta siekiant suteikti rinkodaros specialistams patikimą ir objektyvią informaciją apie rinkodaros ir pardavimo programų poveikį. Įsitikinkite lauko reklamos efektyvumu peržiūrėję tyrimo rezultatus.

 

I. Lauko reklama skatina potencialių klientų elgseną!

     

40 %

aplankė reklamuojamą verslą

24 %

apsipirko reklamuojamo verslo vietoje

18 %

dalyvavo reklamuojamame renginyje

40 %

kalbėjo apie tai, ką pamatė su draugais/šeima

       

13 %

rekomendavo reklamos skleidėją kitiems

19 %

stebėjo susijusią TV programą

14%

perjungė į reklamuojamą radijo stotį

 

 

 

 II. Lauko reklama skatina veiksmus internete!

 

              

14 % naudojosi kuponu iš mobiliojo prietaiso

12 % atsisiuntė programėlę

12 % fotografavo reklamą mobiliu prietaisu

 
                                     
 
 

30 % ieškojo internete daugiau informacijos apie reklaminę žinutę

29 % apsilankė reklamos skleidėjo interneto svetainėje 

24 % ieškojo reklamos skleidėjo internetu

8 % dalinosi informacija internete

 

 

 III. Jūsų klientai pastebi lauko reklamą!

Lauko reklamą pastebintys asmenys pagal amžių:

 - 51% asmenų pastebėjo lauko reklamą praėjusį mėnesį
 - 38% asmenų pastebėjo lauko reklamą praėjusią savaitę
 - Vidutinis mėnesio plakatų matomumas buvo 65 %, 18-44 m. amžiaus grupėje

 

 IV. Lauko reklama Jūsų klientams yra įdomi ir įtraukianti!

  Lauko reklamos stebėjimas:

 

 

 - 94 % tų, kurie pastebėjo lauko reklamą pastarąjį mėnesį, teigė nuolat, didžiąją arba kažkurią laiko dalį pastebintys reklamines žinutes

 

 

 

 

Kūrybiškos lauko reklamos pavyzdžiai: