Lauko reklama

Lauko reklama yra tradicinė reklamos rūšis, o tradicijos byloja patikimumą ir užtikrintumą. Lauko reklaminius stendus renkasi daugelis smulkaus, vidutinio bei didžiojo verslo atstovų. Tai puikus būdas pasiekti savo klientus.

 

I. Lauko reklama skatina potencialių klientų elgseną!

Lauko reklama nulemia kliento apsisprendimą įsigyti reklamuojamą prekę/paslaugą.


 

 II. Lauko reklama skatina veiksmus internete!

 Lauko reklama yra puikiai tinkama naudoti kaip nuoroda į internetinę svetainę, elektroninę parduotuvę.

 

III. Jūsų klientai pastebi lauko reklamą!

Lauko reklamą pastebintys asmenys pagal amžių:

 - 51% asmenų pastebėjo lauko reklamą praėjusį mėnesį
 - 38% asmenų pastebėjo lauko reklamą praėjusią savaitę
 - Vidutinis mėnesio plakatų matomumas buvo 65 %, 18-44 m. amžiaus grupėje

-

 IV. Lauko reklama Jūsų klientams yra įdomi ir įtraukianti!

  Lauko reklamos stebėjimas:

 - 94 % tų, kurie pastebėjo lauko reklamą pastarąjį mėnesį, teigė nuolat, didžiąją arba kažkurią laiko dalį pastebintys reklamines žinutes

 

 V. Reklama įsimenama nepriklausomai nuo rinkos dydžio!

  Reklamos įsiminimas priklausomai nuo rinkos dydžio:

 

 VI. Lauko reklamos dažnumas didina efektyvumą!

  Lauko reklamos pamatymų efektyvumas:

 - 11 ar daugiau kartų  pamatytos reklamos  vidutiniškai  buvo įsimenamos iki 55 %
 - Nuo 8 iki 10 pamatytos reklamos vidutiniškai  buvo įsimenamos iki 46%
 - Nuo 5 iki 7 kartų pamatytos reklamos vidutiniškai buvo įsimenamos  iki 41 %
-
-

  VII. Lauko reklama naudinga tiek vietiniam, tiek tarptautiniam prekės ženklui!

   Reklamos įsiminimas priklausomai nuo rinkos dydžio ir prekinio ženklo:

 

VIII. Kūrybiškumas lauko reklamoje skatina įsimenamumą!

Kūrybiškai vizualiai išpildyta reklama geriau įsimenama, nei tiesiog prekės ženklo (logotipo) reklama. Auditorija matytų paprastai išpildytą reklamą, bet nebūtinai prisimintų produkto pavadinimą, ar su tuo siejamą prekės ženklą.

Vidutinis reklamos įsiminimas:

_____________________________________________________________________________

* Duomenys gauti iš Nielsen on Location ataskaitos (2017 m.). Nielsen Corporation - pasaulinė rinkodaros tyrimų įmonė įsteigta 1923m., veikia daugiau nei 100 šalių. Įkurta siekiant suteikti rinkodaros specialistams patikimą ir objektyvią informaciją apie rinkodaros ir pardavimo programų poveikį. Įsitikinkite lauko reklamos efektyvumu peržiūrėję tyrimo rezultatus.

 _____________________________________________________________________________

 

Lauko reklama didina prekinio ženklo žinomumą,   padeda patraukti potencialių vartotojų dėmesį ir išsiskirti iš konkurentų, reklama lemia ne tik bendrovių pardavimus, bet ir įmonės vertę. Lauko reklama puikiai papildo ir sustiprina kituose reklamos kanaluose matytą reklamą. Reklaminiai stendai, kaip jokia kita reklamos forma, veikia tyliai, neįkyriai, bet skelbia žinią aktyviai ir nepertraukiamai. Ši reklamos rūšis pageidaujamą žinutę klientams siunčia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Nenuostabu, kad net 64 proc. vartotojų prisipažįsta, kad pirkti paskatino būtent lauko reklama. Lauko reklama – investicija į įmonės/prekinio ženklo žinomumą ir pardavimų didinimą. Jei lauko reklamą pastebite Jūs – ją pastebės ir Jūsų klientai!

 

Kūrybiškos lauko reklamos pavyzdžiai: