Naujienos

Paneigiame Jūsų baimes, susijusias su lauko reklama

 

Kartais pagrindinė kliūtis tobulėti – nepagrįstos dvejonės. Pateikiame pagrindinius mitus apie lauko reklamą ir jos poveikį.

1.      Lauko reklama yra nebeaktuali, „pasenusi“ reklamos rūšis – MITAS.

Lauko reklama yra tradicinė reklamos rūšis, o tradicijos byloja patikimumą ir užtikrintumą. Lauko reklama garantuoja pamatymą, ji neerzina ir netriukšmauja, netrukdo, tačiau išlieka visada matoma. Lauko reklama neatsilieka nuo šiuolaikinių technologijų tobulėjimo ir žiūrovo akį patraukia įvairiomis inovacijomis. Mes siūlome ir įgyvendiname: reklaminio stendo išsikišimus, 3D vaizdo iliuziją ir tikrą 3D išsikišimą iš stendo ribų, mirksinčias ar šviečiančias įvairių formų LED šviesdėžes, LCD ekraną stende, kuriame gali būti rodoma reali lauko temperatūra ir t. t. Lauko reklama gali puikiai „draugauti“ su šiuolaikinėmis reklamos sklaidos priemonėmis – pavyzdžiui, internetine reklama. Daugelis mūsų klientų reklaminiame makete publikuoja savo internetinę svetainę ir tai pasiteisina – išauga svetainės apsilankymų skaičius!

2.      Lauko reklama nepasieksiu savo potencialių klientų – MITAS.

Dirbame lauko reklamos srityje jau 15 metų ir mūsų klientų veiklos yra labai plačios – nuo logistikos iki mados ar farmacijos. Išanalizavę savo kliento įmonės veiklą, jos potencialius klientus, reklamuojamą paslaugą/produktą, parenkame tinkamiausias reklamines vietas būtent tos įmonės reklamai. Mūsų tikslas – laimingas klientas, tad visada kruopščiai parenkame reklamines vietas, kurių tikrai neaplenks Jūsų įmonės potencialus klientas. Visos mūsų reklaminės vietos, kuriuose įrengti siūlomi stendai  generuoja didelius automobilių srautus (pvz. stendas Nr.6  - net 53 000 pamatymų per parą). Jeigu tikslas yra parduoti kuo daugiau produktų, tai pasirinkus reklamos vietą prie pardavimo vietos ar pakeliui į ją vartotojas atsimins reikiamą prekę reikiamu laiku.

3.      Investicija į lauko reklamą neatsipirks – MITAS.

Reklama – INVESTICIJA į įmonės/prekinio ženklo žinomumą ir pardavimų didinimą, o sutrumpintai – investicija į naudą įmonei. Lauko reklama ženkliai padidina prekinio ženklo žinomumą, o tai tiesiogiai įtakos pardavimų augimą. Tyrimai rodo, jog Jūsų reklaminę žinutę visada pastebės 71% ir  prisimins 67% pamačiusių lauko reklamą, o iš jų net 42%  turės įtakos priimant sprendimą ką pirkti. Priimant lemiamą sprendimą pirkti, vartotojas dažniau pasirenka žinomesnį prekinį ženklą, o produkto kaina nėra tokia aktuali, nes tyrimais įrodyta, kad vartotojas linkęs daugiau mokėti už žinomesnį prekinį ženklą, nes jis suteikia daugiau pasitikėjimo. Prekės ženklui vidutiniškai padidinus reklamos biudžetą 10%, pardavimai didėja maždaug 1,2%; padidinus reklamos biudžetą 50%, pardavimai didėja maždaug 6%.  Kalbant apie reklamos kainas, lyginant vieno pamatymo (OTS) kainą – lauko reklama vienas iš pigiausių reklamos būdų!

Mes esame įsitikinę lauko reklamos efektyvumu, o kad Jūs tuo patikėtumėte, suteikiame lauko reklamos efektyvumo garantiją: jeigu Užsakovas per 30 dienų nepajuto jokios lauko reklamos naudos – neimsime stendo nuomos mokesčio!

4.   Kitos reklaminės agentūros siūlo pigesnes paslaugas – MITAS.

O jeigu kainos ir kokybės santykiu pasiūlytume geresnes paslaugas? Mes visada esame linkę kalbėtis ir surasti abiejoms pusėms priimtiną sprendimą. Mūsų įmonė išsiskiria itin didelėmis reklaminėmis plokštumomis, strategiškai puikiomis stendų vietomis. Tad pasirinkdami reklaminį stendą tik pagal kainą, neapsirikite! Mūsų reklaminiai stendai yra apšviesti naujausiomis LED technologijomis (tad matomi visą parą), jų neužstoja medžiai ar krūmai. Pasirinkę mus, galėsite atsipalaiduoti, nes visais darbais pasirūpinsime mes! Nemokamai sukursime reklaminio maketo idėją ir pateiksime Jums išsirinkti, pasirūpinsime kokybiška tento spauda ir reklaminio plakato montavimo darbais. Ir tai ne viskas! Suteikiame savo darbams visapusišką garantiją ir prižiūrime Jūsų reklamą visą eksponavimo laikotarpį.

5.   Lauko reklaminiai stendai esantys kairėje kelio pusėje yra „nematomi“ – MITAS.

Naujausiais reklamos tyrimais įrodyta, kad vartotojas reklamą skaito iš kairės pusės į dešnę, tai galioja ir lauko reklamoje. Vairuodamas vartotojas stebi ne tik dešinę kelio pusę, bet ir kairę. Labai svarbu, kad stendas matomas kairėje pusėje būtų arčiau kelio, būtent tokie ir yra mūsų stendai. Reklamos matomumui didelę reikšmę turi ir stendo dydis, apšvietimas, todėl mes turime tik didelius, efektyvius lauko reklaminius stendus. Klientai, išbandę stendus kairėje kelio pusėje, neliko nusivylę, tad ir toliau renkasi tokias reklamines vietas.

 

 Išbandykite lauko reklamą ir išsklaidysite visas savo baimes!