Naujienos

Žvelkime į krizę, kaip į galimybę!

 

Visą pasaulį apėmusi krizė palietė įvairiausių sričių verslus. Turbūt ne išimtis ir Jūsų verslas?
Viskas nurimo arba visai sustojo. Kad sustojimo pasekmės nebūtų tokios skaudžios, siūlome „pasikloti“ pagrindus ateičiai, kurie padės lengviau atsitiesti, o galbūt turės lemiamos įtakos įmonės išlikimui. Investavimas į reklamą šiuo sunkiu metu ypatingai svarbus, nes tai yra tiesioginė verslo sėkmė ateityje.

Dalis įmonių siaurina biudžetus visai atsisakydamos reklamos. Atrodo, krizės metu tai tinkamas sprendimas, tačiau tyla, buvimas nematomu ilgalaikėje perspektyvoje gali turėti liūdnų pasėkmių. Kuo labiau būsite girdimi, matomi dabar, tuo lengvesnė klotis laukia viskam atgimus, nes reklamos nauda jaučiama ne dabar, o ateityje. Mes turime vieną iš „švariausių“ reklamos kanalų - lauko reklaminius stendus. Kai televizija, internetas yra perpildyti reklamų, išsiskirti iš kitų galite lauko reklamoje.

Bendrovės „Kantar“ atlikti tyrimai rodo, kad krizės metu žmonių neerzina reklama, net gi priešingai - žmonės pasiilgę gerų naujienų, itin domisi naujais produktais, paslaugomis. Žmonės turi daugiau laiko gilintis į reklamas, analizuoti. Lengvinant karantino sąlygas žmonės ištroškę būti lauke, tad lauko reklaminiai stendai garantuotai yra efektyvūs ir matomi.

Krizės metu daugelis persikėlė į internetinę prekybą. Lauko reklama yra puikiai tinkama naudoti kaip nuoroda į internetinę svetainę, elektroninę parduotuvę. Pagal Nielsen atliktą tyrimą 33% vartotojų po pamatytos lauko reklamos ieško produkto „Google” paieškos sistemoje ir 23% aplanko produkto internetinę svetainę.

 

Reklama – investicija į verslo atgijimą.

Kol kiti riboja biudžetą reklamai, Jūs galite investuoti į greitesnį savo verslo atsistatymą. Aplenkite konkurentus! Žinomumas leis lengviau įveikti krizę, neprarasti klientų, o jų skaičių net padidinti. Kreipkitės, sukursime Jūsų įmonei tinkančią bei naudingą reklaminę strategiją.