Naujienos

Kaip lauko reklama nulemia vartotojų PASIRINKIMUS?

Virselis

 

Daugelio šalių organizacijų atliekami tyrimai toliau įrodinėja, kad lauko reklama yra vienas pagrindinių įrankių keisti ir formuoti vartotojo nusistatymą tam tikrai prekei ar paslaugai.

Dalinamės „Arbirtron“  atlikto nacionalinio automobilių reklamos tyrimo rezultatais.

 

  •   71 % vairuotojų dažnai pastebi (37 % visada)  pranešimus pakelės reklaminiuose stenduose.

  •   58 % pamatę reklaminį stendą susidomi vykstančiu renginiu.

  •   56 % papasakoja draugui ar šeimos nariui, kad matė juokingą reklamą.

  •   26 % įsidėmi pateikiamą internetinį ar fizinį adresą.

  •   68 % apsisprendžia pirkti ar ne būdami automobilyje.

  •   75 % motyvuoja apsilankyti tam tikroje parduotuvėje būtent tą dieną, nes pamatė lauko reklamos pranešimą


 
Tyrimo duomenys rodo, kad daugiau negu 18 valandų per savaitę praleidžiame automobilyje, to pasakoje vis aktualesnė tampa lauko reklama. Mačiusieji reklaminius stendus atsimena matę daug vertingos informacijos, įskaitant parduotuves ir restoranus, kuriuose jie vėliau apsilankė, radijo ir televizijos programas, kuriomis susidomėjo, renginius, kuriuose panoro apsilankyti, ar kažką juokingo, kuo vėliau tą dieną pasidalijo su draugais.

 

Lauko reklama lemia Jūsų klientų veiksmus:

jie pastebi, susidomi, papasakoja, įsidėmi ir  apsisprendžia!

LAUKO REKLAMA SKATINA VEIKTI!