FACEBOOK BUSINESS 2019 tyrimas parodė, kad lauko reklama ir „Facebook" puikiai dera tarpusavyje!
Įsitikinkite patys, paskaitę daugiau tyrimo faktų:
Paplitus išmaniesiems telefonams, lauko reklama tapo labiau pastebima – 70 % JK 18 metų ir vyresnių žmonių teigia, kad pastebi lauko reklamą bent kartą per savaitę.
JAV beveik 4 iš 10 apklaustų suaugusiųjų (38 proc.) teigia, kad apsilankė „Facebook“ puslapyje ar paskelbė „Facebook“ įrašą po to, kai pamatė lauko reklamą, o 25 proc. paskelbė „Instagram “ platformoje.
Tyrimo metu nustatyta, kad nors lauko reklamos buvo veiksmingos pasiekiant esamus „Les 2 Vaches“ pirkėjus, reklama „Facebook“ pasiekė didžiausią naujų pirkėjų skaičių.
Lyginant skirtingas reklamos priemones, veiksmingiausias būdas yra taikyti abu reklamos kanalus: „Facebook“ ir lauko reklamą, nes derinimo poveikis buvo 13 proc. veiksmingesnis, nei tikėtasi.
Nustatyta, kad „Facebook“ ir lauko reklama turi daug didesnę tikimybę pasiekti šias jaunesnes auditorijas, lyginant su televizijos reklama ir spausdintais skelbimais (laikraščiais, skrajutėmis, bukletais ir t.t.).