Naujienos

Padidinkite savo žinomumą!

FACEBOOK BUSINESS 2019 tyrimas parodė, kad lauko reklama ir „Facebook" puikiai dera tarpusavyje!

 

Įsitikinkite patys, paskaitę daugiau tyrimo faktų:

  • Paplitus išmaniesiems telefonams, lauko reklama tapo labiau pastebima – 70 % JK 18 metų ir vyresnių žmonių teigia,
    kad pastebi lauko reklamą bent kartą per savaitę.
  • JAV beveik 4 iš 10 apklaustų suaugusiųjų (38 proc.) teigia, kad apsilankė „Facebook“ puslapyje ar paskelbė „Facebook“ įrašą po to,
    kai pamatė lauko reklamą, o 25 proc. paskelbė „Instagram “ platformoje.
  • Tyrimo metu nustatyta, kad nors lauko reklamos buvo veiksmingos pasiekiant esamus „Les 2 Vaches“ pirkėjus,
    reklama „Facebook“ pasiekė didžiausią naujų pirkėjų skaičių.
  • Lyginant skirtingas reklamos priemones, veiksmingiausias būdas yra taikyti abu reklamos kanalus: „Facebook“ ir lauko reklamą,
    nes derinimo poveikis buvo 13 proc. veiksmingesnis, nei tikėtasi.
  • Nustatyta, kad „Facebook“ ir lauko reklama turi daug didesnę tikimybę pasiekti šias jaunesnes auditorijas,
    lyginant su televizijos reklama ir spausdintais skelbimais (laikraščiais, skrajutėmis, bukletais ir t.t.).