Naujienos

Prabanga alsuojanti lauko reklama.

Gemology K21 3

 

Ar jau matėte įspūdingą Gemology lauko reklamą Kauno mieste? Aistra, grožiu, moteriškumu spinduliuojanti lauko reklama patraukia tiek kauniečių, tiek miesto svečių akis. Gemology Cosmetics - tai pirmoji mineralinė veido ir kūno priežiūros kosmetika pasaulyje. Lietuvoje šios  kosmetikos žinomumui plėsti pasirinkta lauko reklama, nes ji turi šį tą bendra. Lauko reklama yra solidi, prabangi, tyli ir neerzinanti. Tad solidus prekinis ženklas Gemology pasirinko bendradarbiauti su Neoreklama. Kartu sukūrėme strategiją, kuri leidžia prekės ženklui būti matomam tūkstančiams žmonių. Pasirinktos reklaminės vietos generuoja didžiausius automobilių srautus Kauno mieste.

Stendas K21 (Savanorių pr. 394) įrengtas pagrindiniame įvažiavime į miestą – Muravos sankryžoje. Reklama matoma įvažiuojantiems į miestą bei važiuojantiems automagistrale Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Šioje Savanorių pr. atkarpoje per parą pravažiuoja apie 94 000 automobilių. Statistiškai viename automobilyje važiuoja 1,5 keleivio, todėl lauko reklamą per parą gali pamatyti apie 141 000 žmonių. Pridėjus važiuojančius viešuoju transportu ir pėsčiuosius gauname įspūdingą potencialių klientų skaičių. Stendas milžiniško formato ir labai mėgstamas pasaulinių prekinių ženklų, kaip „Audi“, „BMV“, „Fiat“ ir kitų.

Kitas stendas, K19 (Taikos pr. 39) pasirinktas neatsitiktinai. Lauko reklamoje labai svarbu atsikartojamumas, tad klientams visada rekomenduojame rinktis bent kelias lauko reklamines vietas. Tuomet reklaminė žinutė tampa kelis kart stipresnė, paveikesnė. Didėja lauko reklamos įsimenamumas. Taikos pr. yra viena iš didžiausius srautus generuojančių gatvių po Savanorių pr. Tikėtina, kad didžioji dalis automobilių srautų iš Savanorių pr. pateks į Taikos pr. ir pastebės antrąją kliento reklamą. Lauko reklamos pamatymų efektyvumas:

 

 

Lauko reklaminiai maketai abiejuose didžiojo formato stenduose skiriasi, tačiau išlaikomas vizualinis bendrumas, atpažįstamumas. Tai labai svarbu, kad abu maketai dirbtų iš vien. Pirmame plane vaizduojama moters emocija – atsipalaidavimas, mėgavimasis mineralų poveikiu odai. Su šia moterimi turbūt norėtų tapatintis daugelis moterų ir panirti į mineralų pasaulį. Antrame plane matomas produktas ir jį papildantis fonas – mineralai, kurių yra vaizduojamo produkto sudėtyje. Šūkis „Ateities kosmetika iš mineralų“ sufleruoja, kad mineralinė kosmetika dar tik atrandama, kad tai inovacija kosmetikos industrijoje. Stilizuotas pirkinių vėžimėlis leidžia suprasti, kad šių produktų lengvai galime įsigyti elektroninėje parduotuvėje.

Šia reklamine kompanija nebuvo siekiama išreklamuoti tam tikrus produktus. Gemology reklamos pagrindinis tikslas – stiprinti prekinio ženklo įvaizdį, žinomumą bei nukreipti klientą į naują elektroninę parduotuvę. Juk lauko reklama skatina veiksmus internete ir yra puikiai tinkama naudoti kaip nuoroda į internetinę svetainę, elektroninę parduotuvę:

 

 

O ką apie šį projektą mano Gemology atstovai? Kalbiname Gemology kosmetikos ambasadorę Lietuvoje Jurgitą Steponavičienę:

„Pasirinkome lauko reklamą dėl jos efektyvumo ir didelio matomumo. Taip pat tai puiki priemonė prekės ženklo įvaizdžio formavimui. Didelio formato, ryškus ir išskirtinis maketas, netrukdomas kitų reklamų triukšmo – tikrai neliks nepastebėtas tikslinės auditorijos.“